.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 95/08/21

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ

امریکا یعنی فقر وخشونت در داخل وجنگ وویرانی در خارج

 

امام جمعه مهربان در خطبه های نماز جمعه این هفته مهربان ضمن دعوت خود وهمه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به انتخابات رییس جمهور امریکا اشاره کردند که با این انتخابات چهره بزک کرده امریکا برای همه مشخص شد وامریکایی که مدعی حقوق بشر ودموکراسی است  نه حقوق شهروندان آمریکا را رعایت می کنند و نه دموکراسی واقعی در انتخابات را رعایت کردند.

با اشاره که گفته های هر دو نامزد به برخی از آن موارد اشاره کردندکه

1- آمریکا خودش 20تریلیون دلار بدهی دارد و زیر ساختهای آن فرسوده شده است.

2- امریکا یعنی فقر وخشونت در داخل وجنگ وویرانی در خارج .

3- بی اعتمادی 90 درصدی مردم امریکا نسبت به نظام سیاسی  کشور و ...

در ادامه گفتندکه با مشخص شدن نتیجه وانتخاب دونالد ترامپ ما نه ابزارخوشحالی ونه ابراز ناراحتی می کنیم زیرا  هر کدام که به کاخ سفید راه پیدا کند به دنبال تامین منافع امریکا واستثمار وبهره کشی از ملتهای دیگر است و قابل توجه نخبگان و مسئولینی که آمریکا را برای جوانان جزو آرزوهای بزرگ معرفی میکردند. امیدواریم از سخنان خود  نامزدهای انتخابات آمریکا و رئیس جمهور منتخبشان درسی بگیرند.

امام جمعه مهربان با اشاره به 23 آبان روز حمایت از بیماران کلیوی  که جامعه باید در مقابل نیازمندان احساس مسئولیت کند اشاره کردند که در شهر ومنطقه مهربان هم جای تاسیس این صندوق خالی است وخیران دراین کار خیر هم  قدم جلو بگذارند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش مهربان با اشاره به آغاز هفته کتاب از زحمات مسئولین کتابخانه شهر در ترویج کتابخوانی تشکر کردند

و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که از مسئولین و ستادهای اقامه نماز جمعه برگزاری نمایشگاه ولو کوچک در مصلی های نمازجمعه را خواسته اند  از شوراهای شهر ، شهردارمحترم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواستند تا با برپایی نمایشگاه کتاب و ترویج کتابخوانی نسل جوان را با فرهنگی غنی اسلام آشنا سازند.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به اینکه در خطبه های هفته گذشته از نماینده شهرستان درخواست حضور و پیگیری مشکلات مردم را کرده بودند . از نماینده محترم که رئیس دفترشان را جهت بررسی مشکلات منطقه فرستاده بودند تشکر کردند و از خود نماینده محترم خواستار حضور در منطقه و پیگیری مشکلات مردم شدند.و همچنین اعلام داشتند که 16 مورد از مشکلات مهم و اساسی منطقه را طی نامه ای به دکتر داوودی ارسال نموده اند و همچنین پیگیری فاضلاب شهری را که خودشان و نماینده محترمشان به مردم قول دادند، با برنامه ریزی و اولویت بندی این مشکلات را حل کرده و نتیجه آن را مردم ببینند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.