.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

5.6.95 نمازجمعه

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

فروش اراضی اهدایی مردم توسط جهادکشاورزی قابل قبول نیست مسئولان تجدید نظر کنند

امام جمعه شهر مهربان گفت: اهالی و کشاورزان مهربان بهترین اراضی کشاورزی خود را برای اشتغالزایی و ایجاد امکانات دولتی به جهاد اهدا کرده‌اند و فروش اراضی اهدایی مردم توسط جهادکشاورزی قابل قبول نیست و مسئولان تجدیدنظر کنند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر دولت و بویژه شهیدان والام مقام رجائی و باهنر، هفته دولت را به تمام دولتمردان بویژه مسئولین ادارات، نهادها و سازمانها در شهر و بخش مهربان و مجموعه شورای اداری شهرستان سراب تبریک گفت و از زحمات، تلاش‌ها و خدمات آنها در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهر مهربان، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

مرسلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت گفت: اقتصاد مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری است و مسائل اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اولین سرفصلی بود که رهبر انقلاب اسلامی بیان و تاکید کردند که امروز مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله اول کشور است که باید حل شوند و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه شهر مهربان به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت در دوری از حواشی به‌خصوص در ماه‌های آینده که همراه با مباحث انتخاباتی است، اشاره کرد و اظهار داشت: دولت نباید به هیچ وجه خود را سرگرم بحث‌های انتخاباتی کند بلکه باید تا آخرین روز کاری، برای کار، تلاش و حل مشکلات برنامه ریزی کند و بهترین تبلیغ برای دولتِ در رأس کار، اقدام و عمل آن دولت است.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارزیابی منصفانه عملکرد دولت از جانب مردم و نخبگان دانستند اظهار داشت: انتقاد، ضرری ندارد اما این انتقاد باید منصفانه و همراه با ارائه راهکار صحیح باشد.

مرسلی با اشاره به حضور فرماندار و نماینده شهرستان سراب در منطقه مهربان در هفته دولت و افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی و بازدید از روستاها و همچنین پروژه‌های در دست اجرا در شهر و منطقه مهربان و با قدردانی از زحمات فرماندار، نماینده و مسئولان شهرستان سراب و بخشدار و مسئولان بخش مهربان اظهار امیدواری کرد که با توجه به قول‌های داده شده در جریان این دیدارها، توسعه و پیشرفت منطقه شتاب بیشتری بگیرد.

خطیب جمعه مهربان، به نارضایتی مردم و قصابان از تعطیلی حدود 2 ساله کشتارگاه شهرداری مهربان اشاره کرد و با توجه به قول صریح دکتر داودی نماینده شهرستان سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری و حل این مشکل در نزدیکترین زمان ممکن، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهربان خواست با پیگیری‌های لازم، مشکل اهالی و قصابان شهر را در خصوص کشتار دام در شهر مهربان برطرف کنند.

امام جمعه شهر مهربان به نارضایتی کشاورزان شهر مهربان از اقدام وزارت جهادکشاورزی و سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی در خصوص فروش اراضی اهدایی کشاورزان به خدمات کشاورزی مهربان اشاره کرد و اظهار داشت: سال‌های قبل، اهالی و کشاورزان به امید ایجاد خدمات و امکانات زیربنایی در منطقه، چندین هکتار از بهترین اراضی خود در بهترین نقطه شهر را به خدمات کشاورزی سابق اهدا کرده بودند و متاسفانه امروز به جای ایجاد امکانات در اراضی اهدا شده شاهد برخی اقدامات در خصوص فروش اراضی اهدایی کشاورزان هستیم.

مرسلی خطاب به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کشاورزان اراضی خود را به قصد فروش و ایجاد درآمد به شما اهدا نکرده‌اند، بلکه هدف آنها ایجاد فرصت و زمینه‌ای برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در شهر و منطقه مهربان بوده است و اگر امروز کاری نمی‌کنید و نیازی به این اراضی ندارید بهترین کار برگرداندن اهدایی‌های مردم به خود آنهاست تا در محلی که نیاز مجموعه شهر و به خیر و صلاح شهر و منطقه است مورد استفاده قرار گیرد.

خطیب جمعه شهر مهربان از مسئولان وزارت جهادکشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی خواست تا در این زمینه پاسخ‌های لازم را به افکار عمومی ارائه کنند و در خصوص فروش اراضی اهدایی مردم و کشاورزان تجدیدنظر کنند.

انتهای پیام/60008/چ40

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.