.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

29/5/95 نمازجمعه

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ


امام جمعه مهربان:








 






خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های این هفته نماز جمعه،ضمن سفارش خود وهمه نماز گزاران به تقوای الهی واستفاده از فرصت وسرمایه عمر گفتند قدر این سرمایه الهی را برای برداشت زاد و توشه برای سفرطولانی آخرت بدانیم که بعد از اتمام این فرصت کوتاه حسرت استفاده از آن را نداشته باشیم.

درادامه  بیان اینکه هفته نخست شهریور به هفته دولت نامگذاری شده، گفت: امیدواریم دولت مردان به مطالبات رهبری توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی با تاکید به استقلال اقتصادی کشور، اظهار کرد: برای احیای اقتصاد نباید چشم خود را به دست دیگران بدوزیم.

وی با توجه به ضرورت استقلال فرهنگی در کشور، بیان داشت: استقلال فرهنگی مهمترین معضل کشور است که از استقلال اقتصادی هم مهم تر است .

حجت الاسلام مرسلی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مساجد، گفت: نباید فراموش کنیم که مساجد مهمترین نقش در انقلاب اسلامی و مدیریت های فرهنگی دارند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان برای حضور وکارهای فرهنگی در مساجد برای رونق بخشیدن به فعالیت های قرآنی و فرهنگی، اهتمام لازم را داشته باشند که نیاز اصلی فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام مرسلی با توجه به جنایت های آل سعود وآل خلیفه در یمن و بحرین، تصریح کرد: آل سعود به عنوان غلام حلقه به گوش امریکا و اسراییل، وحشیانه ترین حملات خود را به روی مردم بی گناه یمن در بیمارستان ها انجام می دهد.

وی افزود: امریکا برای سرپوش گذاشتن به جنایت های اسرائیل در سرزمین های اشغالی و برای اینکه توجه مردم جهان را از آنها دور کند، جنگ نیابتی و برادرکشی را به راه انداخته است تا هم تسلیحات خود را به فروش برساند و هم دستاوردهای تازه نظامی خود را امتحان کند.

امام جمعه مهربان با اشاره به ائتلاف ایران و روسیه علیه تروریسم در منطقه، بیان داشت: این اتحاد صدای امریکا را در آورده، در حالی که خود آن ها تروریست را ایجاد کرده بودند و تروریست فرزند ناخلف آن هاست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.