.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

8/5/95نمازجمعه

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ

امام جمعه مهربان : پیگیری ایجاد شهرک صنعتی در شهر مهربان از مهمترین خواسته های اهالی از بخشدار جدید مهربان است.

 

امام جمعه مهربان پیگیری ایجاد شهرک صنعتی در شهر مهربان را  از مهمترین خواسته های اهالی از بخشدار جدید عنوان کرده و افزود: تشویق و جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در منطقه و همچنین راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده از مطالبات بحق اهالی از بخشدار جدید مهربان می باشد.



به گزارش پایگاه خبری  مهربان خبرلری ، حجت الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خویش و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی ، به بحث حقوق های نجومی اشاره نموده و افزود: جای تعجب است به جای آنکه عین دستورات مقام معظم رهبری در خصوص برگرداندن اموال غارت شده به بیت المال اجرایی شود برخی بدنبال مقصر جلوه دادن این دولت و آن دولت هستند و در حالی که تاکید مقام معظم رهبری بر آن است که اموال غارت رفته و تصرف های بیجا  به بیت المال برگردانده شود .

امام جمعه مهربان با اشاره به این که مدیران متخلف در بحث حقوق های نجومی باید برکنار شوند و انداختن این موضوع به گردن این دولت و آن دولت دردی را دواء نمی کند از ریاست جمهوری ، ریاست قوه قضائیه و تمامی مسئولان قوه قضائیه ، مجریه و مقننه خواست که با غارتگران بیت المال برخورد قاطع و جدی بعمل آورند .

خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به 8 مرداد سالروز رحلت عالم مجاهد و فقیه مبارز آیت الله مشگینی اشاره نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره این فقیه مجاهد و پارسا اظهار داشت: آیت الله مشگینی مصداق بارز علماء وراثان انبیاء هستند بود و برای همیشه بر تارک اسلام و انقلاب خواهد درخشید .

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اشاره به مهمترین رویدادهای منطقه و جهان اسلام اظهار داشت: طی چند سال گذشته حذف رهبران جریانها و حرکتهای انقلابی در دستور کار حکام مرتجع و اربابان آنها قرار گرفته است ، چرا که بهانه آنها برای حذف این رهبران دینی جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی ایران می باشد و در واقع کشورهای مرتجع عربی این علماء را نمایندگان جمهوری اسلامی ایران می دانند و هدف کلی از این اقدامات گسترش جنگ دینی بین شیعه و سنی و ایجاد درگیری بین قومیت ها و اقلیت ها می باشد ، هر چند این علماء موجی از آگاهی بخشی را در بین مردم بوجود آورده اند و اقدامات کشورهای مرتجع عربیی در برخورد با عالمان دینی نتیجه برعکس خواهد داد. 

امام جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر مهربان ، انتصاب محمدآذرهوا را به سمت بخشدار مهربان تبریک گفت و با تشکر از بخشدار سابق مهربان محسن عیاری و ضمن آرزوی توفیق برای بخشدار جدید مهربان  ، از مدیریت استانی که با این انتصاب اجازه ندادند مهربان بیش از این بلاتکلیف مدیریتی باشد تشکر کردند .

خطیب جمعه مهربان ، پیگیری ایجاد شهرک صنعتی در شهر مهربان را  از مهمترین خواسته های اهالی از بخشدار جدید عنوان کرده و افزود: تشویق و جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در منطقه و همچنین راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده از مطالبات بحق اهالی از بخشدار جدید مهربان می باشد تا با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی ، با احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده جوانان بیکار شده  مجدداً صاحب شغل و درآمد شوند و قطعاً اولین تاثیر این اقدام توسعه ، عمران ، پیشرفت و آبادانی شهر مهربان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با تشکر از زحمات ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز دکتر صومی  و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب دکتر بایرامی ، خواستار حضور پزشک متخصص در روزهای خاصی از هفته در مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی مهربان گردید .

امام جمعه مهربان همچنین خواستار راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهر مهربان گردید .

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت 9 مرداد روز اهدای خون از زحمات مسئولین جمعیت هلال احمر مهربان و سازمان انتقال خون استان در استقرار اکیپ سیار خونگیری در شهر مهربان در 2 روز متوالی در هفته آینده  برای خونگیری از اهالی خیر و نوعدوست شهر و منطقه مهربان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ، ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک گفت و آغاز هفته حج را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد با نابودی رژیم آل سعود ، حجاج کشورمان نیز بتوانند این فریضه بزرگ را که امسال از آن محروم شده اند به جا آوردند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.