.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

25.4/95 نماز جمعه مهربان

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

  امام جمعه مهربان:نامهربانی های که در حق شهرمهربان شده است 

 حجت الاسلام والمسلمین مرسلی از مسئولین امر به جد خواستار پی گیری  وحل مشکلات مردم ومنطقه شدند.واز مردم هم مطالبه حل مشکلات خود از مسئولین را خواستار شدند.

نماز جمعه مهربان:

 امام جمعه مهربان در نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود وهمه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی 

با اشاره به مناسبتهای هفته  روز بهزیستی وتامین اجتماعی را به همه خدمت گزاران  زحمت کش در عرصه بهزیستی وتامین اجتماعی تبریک گفتن و با توجه به شرایط ویژه منطقه خواستار توجهات بیشتر مسئولین به این منطقه محروم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مرسلی اشاره به 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی کردند وبا اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن واسلامی ماندن حکومت وکشور است. وگفتندکه در سال 88 فتنه گران  که ضررهای بی شماره به این مملکت زدن به خاطرطفره رفتن از زیر قانون بود که خود آنهارا برای شرکت کردند در انتخابات تایید کرده بود. واگر قانون گرایی در مملکت  وهر جامعه دیگر نباشد  آن جامعه به سوی هرج ومرج و ولنگاری خواهد رفت واین شورای نگهبان است که حافظ قانون واجرای آن در کشور است.

 امام جمعه مهربان بااشاره به برگزاری ننگین کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه که بار دیگر چهره کریه ومنفور حامیان تروریسم ومدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را آشکار کرد،از وزارت محترم امور خارجه خوستار شدند که با کسانی که قاتلین بیش از 17 هزارایرانی هستند به جد خوستارپاسخ به گستاخی های پاریس وریاض شدند.به چه دلیلی فرانسه میزبانی آن را بر عهده گرفته است وحضور ترکی الفیصل ننگ دیگری به عربستان سعودی زد و از مسولان به جد خوستارپی گیری شدند.

در ادامه امام جمعه مهربان با توجه با نامهربانی های که در حق شهرمهربان شده است واین بی توجهی های باعث مشکلات عمده در این منطقه گردیده است تعطیلی کارخانه مهر پلاستیک، تعطیلی کارخانه گچ سبلان مهربان، تعطیلی کشتار گاه ، تعطیلی کارگاه های کوچک تولیدی معطل ماندن  نمایشگاه وفروشگاهی که برای منطقه مهربان قرار بود تا شش ماه به بهره برداری برسدهنوز اقدام ملموسی صورت نگرفته ، دیگر جای  برای توسعه در منطقه نمانده است. وضعیت اسفبار دانشگاه آزاد که باعث بی انگیزه شدن اساتید وکارمندان ان شده است.

 فلذا از مسئولین امر به جد خواستار پی گیری  وحل مشکلات مردم ومنطقه شدند.واز مردم هم مطالبه حل مشکلات خود از مسئولین را خواستار شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.