.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 95/04/11

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ


امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه از مهم‌ترین ترفندها و اهداف شوم استکبار جهانی به حاشیه امن بردن رژیم صهیونیستی است، گفت: روز قدس فقط یک راهپیمایی نیست، بلکه یک حرکت عمیق و پرمعنا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس فقط یک راهپیمایی نیست، بلکه یک حرکت عمیق و پرمعنایی است که هر ساله خونی تازه و جانی دوباره در رگ‌های امت اسلامی جاری می‌کند.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه از مهم‌ترین ترفندها و اهداف شوم استکبار جهانی به حاشیه امن بردن رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین ترفندها و اهداف شوم جبهه استکبار که برای تامین آن از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کند به حاشیه امن بردن رژیم صهیونیستی است.

مرسلی با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل به عنوان غده سرطانی در جهان اسلام تاکنون جنایات زیادی را مرتکب شده است، افزود: رژیم صهیونیستی با کشتار هزاران تن از زنان و کودکان مظلوم و مسلمان فلسطین چهره گرگ صفتی از خود بر جای گذاشته است و برای تجاوز، اشغال و تسلط بر سرزمین‌های اسلامی از هر فرصتی بدون توجه به اصول حاکم بر دیپلماسی بین‌المللی استفاده می‌کند.

خطیب جمعه شهر مهربان، تنها راه مقاومت و مبارزه  همه جانبه با استفاده از تمام ظرفیت جهان اسلام را از جمله راهکارهای مقابله با این رژیم جعلی برشمرد و افزود: تجلی این آمادگی هر ساله در روز قدس است که با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) با شور و شکوه عاشورایی نمود پیدا می‌کند و هر ساله رساتر از سال‌های قبل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم.

امام جمعه شهر مهربان از حضور گسترده، یکپارچه و حماسی مسئولان و اقشار مختلف مردم و اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان در راهپیمائی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرسلی در ادامه خطبه دوم به مناسبت‌های هفته اشاره نموده و و 11 تیرماه سالروز شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی را که در سال 1361 به دست منافقین کور دل به شهادت رسید را گرامی داشت و به روح مطهر ایشان و ارواح پاک تمام شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و امام شهداء حضرت امام خمینی (ره) درود و صلوات فرستاد.

خطیب جمعه شهر مهربان همچنین یاد و خاطره 298 شهید هواپیمای مسافربری ایران اسلامی که در  آب‌های نیگون خلیج همیشه فارس توسط ناوگان جنگی آمریکا مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامیداشت و اظهار امیدواری کرد کسانی که دنباله رو این چهره جنایتکار هستند، این خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده را فراموش نکنند و حقوق بشر آمریکایی را به خوبی معنی کنند.

امام جمعه شهر مهربان، روز بزرگداشت علامه بزرگوار علامه امینی افتخار آذربایجان و شهرستان سراب را گرامیداشت و افزود: علامه امینی عاشق و دلباخته ولایت امیرالمومنین (ع)  بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرسلی، 14 تیرماه روز قلم و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را گرامی‌داشت.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به وضعیت نامناسب روستاها و سطح شهر اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت مضاعف نسبت به عمران و آبادانی روستاها و شهرها بویژه در خصوص آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری اقدام نمایند و انتظار داریم که در خصوص وضعیت نامناسب راه‌های روستایی نیز مسئولان همت کنند و اقدامات عملی را انجام دهند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.