.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

95/1/13نمازجمعه

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

امام جمعه مهربان ضمن سفارش و نماز گزاران به تقوای الهی گفتند :

همان طور که رهبری فرمودند امروز هم روز مذاکره وهم بالابردن توان موشکی در مقابل مستکبران است.



امام جمعه مهربان حجه الاسلام والمسلمین مرسلی ضمن  سفارش خود ونماز گزاران به تقوای الهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام گفتند مداحی یک افتخار بزرگ و از مختصات شیعیان است که چه در کشورهای اسلامی وچه غیر اسلامی وجود ندارد.

ولی مداح باید خود را با اهل بیت سنخیت دهد مداح اهل بیت باید برای اهل بیت علیهم السلام فداکاری کند وآنچه که منظور اهل البیت بوده از تبلیغ وبصیرت افزای وبیان مسایل روزبرای مخاطبانش کوتاهی نکند.مطالب غلو آمیز وموهن را بیان نکنند

همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند:

باید خودمان وبه همه افراد جامعه برسانیم که وجود ظالم ومستکبر جهانی امروزه خود را با مدرن ترین سلاحها مجهز می کندوتا می تواند از زورگوی وتجاوز دست برنمیدارد آیا عقل حکم نمیکند که در مقابل چنین دشمن خونخوارجهانتی خود را مجهز به سلاحهای وموشکی بکنیم ؟

 کسانی که می گویند فردای دنیای فردا مذاکره است نه موشک طبق فرموده رهبری یا از روی ناآگاهی حرف می زنند یا خائن به مملکت هستند.

امروز هم روز مذاکره وهم بالابردن توان موشکی در مقابل مستکبران است.

 ماواین ملت نمازگزار وهمیشه در صحنه می گوییم رهبرا تا جان در بدن داریم اجازه نخواهیم داد پای نفوذی ها وآمریکایی ها به این مملک باز شود.

خطیب نماز جمعه مهربان در ادامه با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل ضمن تقدیر وتشکر از شهردارمحترم در ایجاد نمایبشگاه فرش ومعرفی صنعت مردمی منطقه از بخشدار محترم وبقیه مسولین   عزیز خواست تا با تشکیل اتاق فکر در این سال برای زدودن محرومیت از چهره منطقه اقدامات واعمال مناسبی را دراین سال جدید انجام دهند.

حجه الاسلام مرسلی بااشاره به مناسبت 14فروردین روز جهانی کتاب کودک گفتند پدارن ومادران در مقابل فرزندانشان موظف هستن که عزیزان خود رابا کتابهای مفید آشنا کنند وجزء آرزوهای بنده است که ان شاء الله بتوانیم به کمک مسولین فرهنگی شهریک نمایشگاه دایمی کتاب در کنار مصلی راه اندازی کنیم.

خطیب جمعه مهربان در ادامه با اشاره به روز طبیعت وزحماتی که در حفظ ونگهداری آن کشیده می شود از عموم مردم خواست که با طبیعت مهربان نامهربانی نکنند ومهمان خوبی برای آن در طول سال باشندتااین ثروت و امانت الهی را برای آینده فرزندانمان  تحویل دهیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.