.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 95/01/06

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

امام جمعه شهر مهربان:

مردم از شعارهای مسئولان خسته شده‌اند



امام جمعه شهر مهربان گفت: در سال گذشته شعارهای توخالی زیادی داده شد و هیچ عملی اساسی برای بهتر شدن وضعیت انجام نشد و امسال باید از این وضعیت خارج شده و شاهد اقدام و عمل مسئولان به شعارها و گفته‌های خود باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ ضمن تبریک آغاز سال 1395 به مقام معظم رهبری و تمام ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه نمازگزاران حاضر و اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان به نامگذاری سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره و اظهار داشت: مقام عظمای ولایت با این نامگذاری به همه مسئولان کشور یادآوری کردند که همه سران قوا باید همت خود را به اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی معطوف کنند.

امام جمعه شهر مهربان تاکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل را حاکی از شعاری بودن برخی حرف‌ها در سال‌های گذشته دانسته و افزود: در سال گذشته شعارهای توخالی زیادی داده شد و هیچ عملی اساسی برای بهتر شدن وضعیت انجام نشد و امسال باید از این وضعیت خارج شده و شاهد اقدام و عمل مسئولان به شعارها و گفته‌های خود باشیم.

خطیب جمعه شهر مهربان حل مشکلات اقتصادی کشور را در گروه اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: علاج همه خلأها در اقتصاد مقاومتی است و اگر بخواهیم مشکل رکود را حل کنیم اول باید مشکل تولید داخلی حل کنیم و همه این‌ها در اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده است.

مرسلی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه فرش دستباف مهربان و شربیان در اولین روزهای سال اقتصاد مقاومتی از زحمات و تلاش‌های شهردار مهربان و همچنین همکاری و همراهی شهرداری شربیان و شوراهای اسلامی شهرهای مهربان و شربیان در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.

وی افزود: فرش دستباف به عنوان نماد و هویت منطقه، قابلیت  اشتغالزایی بالایی دارد و اگر مسئولان عنایت کرده و از فعالان این عرصه به ویژه قالیبافان زحمتکش منطقه با ارائه تسهیلات کم بهره، بیمه نمودن قالیبافان و صادرات این هنر صنعت حمایت کنند،  قطعاً علاوه بر حفظ اشتغال فعلی در آینده در ایجاد اشتغال بیشتر موثر خواهد بود.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به مطرح شدن برجام‌های دیگری بعد از برجام یک اظهار داشت: مگر برجام 1 به فرجام رسیده است که اکنون از دیگر برجام ها سخن گفته می‌شود.

مرسلی همچنین به مناسبت‌های هفته اشاره و 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

انتهای پیام/60002/ج30

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.