.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

28/12/94 نمازجمعه

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ

امام جمعه شهر مهربان گفت: این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فرد منطقه نیازمند احداث ایستگاه هواشناسی است.




امام جمعه شهر مهربان گفت: این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فرد منطقه نیازمند احداث ایستگاه هواشناسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران در سال 1329 هجری شمسی اظهار داشت: روز ملی شدن صنعت نفت یک روز بیاد ماندنی است که کسانی در طول تاریخ حافظ منافع ایران بودند و اجازه ندادند یک عده انسان‌های خود فروخته غربی، منافع ملت و کشور را به غارت ببرند.

امام جمعه شهر مهربان تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز دولتمردان که بچه‌های این انقلاب و نظام هستند نباید اجازه دهند که منافع طبیعی و ثروت ملی به‌دست مستکبران و حکومت‌های ظالم بیفتد و متأسفانه دولت خبیث آل‌سعود با افزایش تولید نفت خود باعث شده که قیمت نفت چندین برابر کاهش یابد.

خطیب جمعه شهر مهربان با گرامیداشت سوم فروردین ماه روز جهانی هواشناسی اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری مسئولان و اتحاد و وحدت بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر مهربان به زودی شاهد احداث ایستگاه هواشناسی در این منطقه باشیم.

مرسلی احداث ایستگاه هواشناسی در شهر مهربان را از ضروریات عنوان کرد و افزود: موقعیت جغرافیایی منطقه و همچنین شغل بیشتر اهالی منطقه که به کشاورزی مشغول هستند از جمله دلایلی است که ضرورت احداث ایستگاه هواشناسی در شهر مهربان را بیش از پیش ضروری می‌سازد.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد آب و هوای منطقه مهربان که با آب هوای شهرستان‌های همجوار و حتی خود مرکز شهرستان سراب بسیار متفاوت است؛ برای انجام اقدامات لازم در فصول مختلف سال و جلوگیری از وارد آمدن خسارات جبران‌ناپذیر به کشاورزان زحمتکش، تأسیس ایستگاه هواشناسی بیش از پیش ضروری و اجتناب‌پذیر است.

خطیب جمعه شهر مهربان ضمن تشکر از زحمات مردم و مسئولان در سال 94 فرا رسیدن 1395 را به مقام معظم رهبری، امت بزرگ ایران اسلامی و تمام نمازگزاران و اهالی شهرهای و روستاهای منطقه مهربان تبریک گفت.

انتهای پیام/60008/ت40

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.