.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 94/12/07

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ

 امام جمعه مهربان گفتند:حضور گسترده مردم در انتخابات موجب هیبت و عظمت مجدد انقلاب اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام حاج آقا مرسلی پس از دعوت به تقوای الهی  اشاره کردند که در آنجامعه ای که تقوا باشد و دستاوردهای آن باید مشهودباشد:

1-رهایی از طاغوت و بندگی حکومتهای فاسد و باطل  ،2-  مردمانش از عجب و خود پسندی رهایی می یابند  ، 3-از گناه  عیب جویی دیگران مبرا و پاک هستند ،4-  غیبت نمی کنند و دنبال جستجوی عیوب دیگران نیستند ،5- کم فروشی نمی کنند ، 6- حرام  خواری نمی کنند 7-و به حقوق دیگران تجاوز نمی کنند.

خطیب نماز جمعه مهربان درخطبه دوم به بیانات  مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از مردم نجف آباد  اشاره کردند .

1- همه کسانی که به عزت ایران اسلامی  علاقمندند باید در انتخابات شرکت کنند.

2- حضور گسترده مردم در انتخابات موجب هیبت و عظمت مجدد انقلاب اسلامی در جهان است.

ایشان درادامه سخنانشان  از کاندیداهای محترم و طرفداران آنها که با  شور انتخاباتی برای گرم نگهداشتن تنور انتخابات  حضور داشتند و مخصوصا طرفداران فهیم که با کمال آرامش از کاندیدای مورد نظر حمایت کردند، تشکر کرد.

و همچنین از کاندیداهای محترم خواستند ضمن تبریک و نشان دادن ادب اسلامی و قبول نتیجه انتخابات برنامه های موفق خودشان را به کاندیدای منتخب جهت عمران و آبادانی شهر و کشور عزیزمان در اختیار ایشان قرار دهند.


امام جمعه مهربان با اشاره به مناسبت هفته هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی بر زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت و بر پدران و مادران عزیز که وظیفه اصلی تربیت  بر عهده آنهاست تبریک گفتندوخواستار تلاش بیشترمسولین در  مورد تربیت جوانان ونوجوانان شدند.

ایشان همچنین  9 اسفند روز تاسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان در سال 1357 به فرمان امام خمینی(ره) را به فعالین در این عرصه تبریک گفتند.

نماز جمعه مهربان با حضور اهالی ولایتمدار منطقه مهربان از شهرها و روستاهای اطراف و همجوار  در مسجد جامع مهربان برگزار گردید.

دفترامام جمعه مهربان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.