.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه 30/11

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ
امام جمعه مهربان:

مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند


خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی گفت: دشمن به کشور ما با چشم طمع نگاه می کند و هروز با هزاران برنامه در رادیو و ماهواره تلاش دارد در انتخابات به نیات شوم خود برسندبنابراین لازم است ملت با آگاهی پای صندوق های رای بروند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: مردم باید همچون راهپیمائی 22بهمن در این انتخابات نیز حضور خود را نشان دهند چراکه حضور مردم پای صندوق های رای گلوله ای است که به دشمن زده می شود.

خطیب نمازجمعه مهربان خدمت بی منت به مردم را افتخار دانست و اظهار کرد: ملتی که حماسه 22بهمن و حماسه 9دی و قیام 29 بهمن را خلق کردند شایسته خدمت هستند و مسئولان باید به فکر خدمت باشند چراکه خدمت به مردم توفیقی است که خداوند شامل حال مسئولان کرده وباید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکنند و خدمت بی منت داشته باشند.

حجت الاسلام مرسلی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو و زمان تبلیغات کاندیداهایی که با رای مردم به مجلس می روند همیشه و همه حال خداوند را در نظر داشته باشند و وعده های غیر عملی به مردم ندهند و از تخریب دیگر کاندیداها برای نشست به صندلی خدمت بر حذر و تلاش کنند برنامه های خود را برای توسعه منطقه تشریح کنند.

وی افزود: نکته نهایی در انتخابات قبول کردن نتیجه انتخابات است و پس از آن حفظ وحدت است.

حجت الاسلام مرسلی در ادامه فرارسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت و افزود : شهادت بی بی دو عالم باید با حضور همه هیئت های مذهبی و دستجات در ایام فاطمیه گرامی داشته شود.

امام جمعه مهربان در ادامه سالروز حمله جنگنده رژیم بعثی عراق به هواپیمایی مسافربری که منجر به شهادت رسیدن چهل تن از جمله حجت الاسلام شیخ فضل اله محلاتی را در سال 1364 شد را گرامی داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.