.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان94/11/16

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

22 بهمن رمز شکوه و عزت ملت ایران است


امام جمعه شهر مهربان با اشاره به این که 22 بهمن رمز شکوه و عزت ملت ایران است که موجب سرافرازی ملت ایران در جهان شده است از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی شهرها و روستاهای منطقه مهربان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.


 
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: روز ورود امام خمینی(ره) در دوازدهم بهمن‌ماه، روز حقیقی پیوند مردمی بود و حال با گذشت 37 سال از این پیوند و اتحاد، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی میثاقی دوباره با حضرت امام خمینی(ره) بسته و با مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تجدید بیعت و عهد و پیمان دوباره بستند.

وی افزود: امروز هم پیوند عمیق مردم با مقام عظمای ولایت همان پیوند است چرا که امت اسلامی ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مختلف انقلاب با اشاره مقام معظم رهبری مانند زمان رهبری امام خمینی(ره) به صحنه می‌آیند.

خطیب جمعه شهر مهربان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسئولیت‌ها در برهه حساس کنونی گام برداشتن در مسیر بصیرت‌افزایی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرسلی در ادامه خطبه دوم با گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: از شکننده‌ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی، حرکت شجاعانه نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 1357 بود که به حق می‌توان آن را از ایام‌الله نامید، چرا که اعلام همبستگی نیروی هوایی با امام(ره) و ملت ایران باعث خشنودی ایشان و مردم شد و مردم را به پیروزی انقلاب اسلامی امیدوارتر کرد.

امام جمعه شهر مهربان افزود: در چنین روزی در سال  1357 شمار  زیادی از پرسنل نیروی هوایی با انجام حرکتی متهورانه و مهم با لباس رسمی در مدرسه رفاه، اقامتگاه امام خمینی(ره) حضور یافتند و وفاداری خویش را به امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی  ابراز کردند و  این اقدام که در نوع خود حرکت شگرفی از سوی بخشی تاثیرگذار از ارتش بود، خشم برخی از فرماندهان نظامی را بر انگیخت و مایه مخالفت‌ها و درگیری‌های بعدی گارد شاهنشاهی با نیروی هوایی شد.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به 20 بهمن‌ماه سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 که به نام روز حفاظت اطلاعات در سپاه نامیده شد، اظهار داشت: عملیات غرور‌آفرین والفجر هشت یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌هاست که توانست دشمن را سردرگم کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرسلی با اشاره به 21 بهمن سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) نسبت به بی‌توجهی به حکومت نظامی اظهار داشت: مردم شجاع و غیرتمند ایران اسلامی با بی‌اعتنایی نسبت به این دستور و اطاعت از فرمان امام(ره) آخرین امید رژیم شاهنشاهی را از بین بردند و با حضور در خیابان‌ها و فریادهای الله‌اکبر زمینه پیروزی نهایی انقلاب در روز 22 بهمن را فراهم کردند.

امام جمعه مهربان با اشاره به اینکه حتی نزدیک‌ترین یاران حضرت امام(ره) انتظار صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) را نیز در خصوص بی‌توجهی به حکومت نظامی نداشتند، افزود: حضرت امام(ره) در پاسخ به نگرانی‌های مرحوم آیت طالقانی(ره) فرموده بودند که اگر دستور از من نباشد چه کنم و این مسئله بیانگر آن است که دست‌های غیبی پشت پیروزی انقلاب اسلامی قرار داشته است.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به این که 22 بهمن رمز شکوه و عزت ملت ایران است که موجب عزت و سرافرازی ملت ایران در جهان شده است از عموم اهالی ولایتمدار و انقلابی شهرها و روستاهای منطقه مهربان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین با اشاره به نقش غیرقابل انکار بانوان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواستار حضور گسترده بانوان منطقه در راهپیمایی 22 بهمن شد.

امام جمعه شهر مهربان تاکید کرد: 22 بهمن مظهر عنایت پروردگار به این ملت است و در این موقعیت ویژه و شرایط حساس بویژه در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن باید باشکوه‌تر و با عظمت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.