.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 94/11/09

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ

نماز جمعه این هفته مهربان به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای مهربانی امام جمعه موقت مهربان برگزار گردید.

امام جمعه موقت شهر مهربان:

اجرای برجام به بیشتر شدن واردات کالاهای خارجی منجر نشود

امام جمعه موقت شهر مهربان با بیان اینکه اگر مردم قدرت خرید نداشته باشند پایین آمدن قیمت و ارزش کالا نیز دردی از مشکلات مردم دوا نخواهد کرد، گفت: امیدواریم که اجرای برجام به بیشتر شدن واردات کالای کشورهای خارجی به کشور منجر نشود.


حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مهربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: باید افکار امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی هر چه بیشتر برای رسیدن به تعالی جامعه تبیین شود و مردم با برگزاری برنامه‌های مختلف، این روزهای غرورآفرین را پاس بدارند.

امام جمعه موقت شهر مهربان افزود: عظمت و شکوه انقلاب اسلامی به حدی بالاست که انسان سرافراز می‌شود وقتی از دهه‌فجر حرف می‌زند و در این میان باید توجه داشت که ما هر چه داریم از شهداست و همیشه و به ویژه در این ایام الله شهداء را زیاد یاد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهربانی افزود: به فضل الهی، انقلاب اسلامی در دهه چهارم راست قامت و استوار به کار خود ادامه می‌دهد و باید نیز اینگونه باشد چرا که هویت و جوهره انقلاب ما از بعثت، غدیر و عاشورای امام حسین (ع) است.

خطیب جمعه موقت شهر مهربان با اشاره به این که سه عنصر رهبری، مردم و مکتب در به وجود آمدن یک انقلاب اثرگذار هستند دهه فجر را بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: استقلال سیاسی و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان‌های انقلابی مردم است که باید در صیانت از آن کوشید.

امام جمعه موقت شهر مهربان تاکید کرد: مردم سالاری دینی، خودباوری و دستیابی به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی از برکات این نظام است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمد.

حجت الاسلام و المسلمین مهربانی در ادامه خطبه دوم با اشاره به دیدار پاسدارانی که متجاوزان آمریکایی به آب‌های ایران را بازداشت کردند با مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم فرماندهی کل قوا در این دیدار  در سخنان کوتاهی، این اقدام ستایش برانگیز نیروی دریایی سپاه پاسداران را شجاعانه و همراه با ایمان خواندند و خاطرنشان کرد: کار شما بسیار عالی، جالب و به هنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که آمریکایی‌ها را به آب‌های ما کشاند تا با اقدام به هنگام شما، آنگونه با دست‌هایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.

خطیب جمعه موقت شهر مهربان با ابراز گلایه و انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه شورای نگهبان به سفارشات حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: من به این آقایان هشدار مى‌دهم که تضعیف و توهین به فقهاى شوراى نگهبان امرى خطرناک براى کشور و اسلام است.

وی به انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه اشاره کرد و اظهار داشت: به هر کسی که رای می‌دهیم در قیامت پاسخگو خواهیم بود و اگر کوتاهی کنیم به خاطر آن تاوان داده و جوابگو خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مهربانی با درخواست از کاندیداها برای خودداری از تخریب همدیگر در برنامه‌ها و مراسمات تبلیغات انتخاباتی افزود: باید توجه داشته باشیم که مشاوران و اطرافیان کاندیداها چه کسی هستند و مشاوران ناصالح قطعاً مشاوره خوبی به کاندیداها  نخواهند داد و اگر کسی دیگری را تخریب می‌کند خودش حرفی برای گفتن ندارد که دیگری را تخریب می‌کند و در این خصوص لازم است مراقبت‌های لازم از سوی خود کاندیداها صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرایی شدن برجام و با تشکر از تمام دست اندرکاران این امر اظهار داشت: برجام اجرایی شده است و تورم به گفته دولتمردان پایین آمده است ولی باید توجه داشت که مردم قدرت خرید ندارند و اگر تورم پایین آمده است در کنار آن رکود نیز حاکم شده است و باید فکری به از بین بردن این رکود شود.

امام جمعه موقت شهر مهربان افزود: اگر مردم قدرت خرید نداشته باشند پایین آمدن قیمت و ارزش کالا نیز دردی از مشکلات مردم دوا نخواهد کرد چرا که باید قدرت خرید وجود داشته باشد تا پایین آمدن قیمت کالا اثر خود را نشان دهد در غیر این صورت همچنان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بر سر جای خود باقی خواهد ماند و امیدواریم که اجرای برجام به بیشتر شدن واردات کالای کشورهای خارجی به کشور منجر نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.