.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 94/10/25

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

امام جمعه شهر مهربان:

ایران مقتدر را نمی‌توان با قطع روابط دپیلماتیک به انزوا کشاند


 امام جمعه شهر مهربان گفت: آمریکا و کشورهای منطقه و به ویژه آل‌سعود، مواظب رفتارهای خود باشند و با رشوه دادن و قطع روابط دپیلماتیک نمی‌توانند کشور مقتدر ایران اسلامی را به انزوا بکشانند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار پرشور با هزاران نفر از مردم ولایتمدار قم در سالروز حماسه 19 دی قیام تاریخی و خونین مردم قم اشاره و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در این دیدار، لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات را یادآور شده و تاکید فرمودند، همچون گذشته اصرار داریم که همه، حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند پای صندوق‌ها بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه شناخت کاملِ یکایک نامزدها، واقعاً دشوار است به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: شناخت کاملِ یکایک نامزدها، واقعاً دشوار است، اما می‌توان با دقت در سوابق و مواضعِ کسانی که فهرست‌ها و لیست‌های انتخاباتی را ارائه می‌کنند، درباره لیست‌ها تصمیم گرفت.

امام جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم با اشاره به بازداشت 10 نظامی آمریکا در خلیج فارس و در حریم آب‌های کشورمان توسط نیروها و مرزبانان آبی سپاه همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: پیام این کار گوشزد کردن اقتدار ایران به آمریکا و کشورهای منطقه و به ویژه آل‌سعود بود که مواظب رفتارهای خود باشند و با رشوه دادن و قطع روابط دپیلماتیک نمی‌توانند کشور مقتدر  ایران اسلامی به انزوا بکشانند.

وی در ادامه خطبه دوم به فرار شاه خائن در 26 دی ماه 1357 از کشور اشاره کرد و افزود: شاه خائن استقلال و عزت کشور را به آمریکا، اسرائیل و انگلیس فروخت و مردم ما بدانند و به هوش باشند، هر دولتی که استقلال و عزت کشور را زیر سوال ببرد و این کشور را که با خون هزاران نفر شهید‌ آبیاری شده است، زیر سئوال ببرد و وابسته به کشورهای خارجی کند آن دولت خیانتکار است.

خطیب جمعه شهر مهربان 27 دی ماه سالروز شهادت نواب صفوی و برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام به دست مزدوران ملعون رژیم شاهنشاهی را گرامی داشت.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر بایرامی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراب، اظهار امیدواری کرد که با توجه به وعده‌ها و قول‌های داده شده، در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ساختمان جدیدالاحداث مرکز بهداشت و درمان شبانه روزی منطقه مهربان باشیم.

مرسلی با اشاره به نبود پزشک متخصص و همچنین برخی دستگاه‌ها، امکانات و تجهیزات پزشکی در مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان که باعث مراجعه بیماران به مراکز درمانی و بیمارستانی در شهرهای سراب و تبریز می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی مهربان و تجهیز آن به امکانات و تجهیزات مناسب درمانی، بخشی از مشکلات اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان در حوزه بهداشت و درمان برطرف شود.

وی گفت: با راه‌اندازی ساختمان جدید بهداشت و درمان از مراجعات بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی دیگر شهرستان‌ها که متحمل هزینه‌های فراوان ایاب و ذهاب و بروز خطرات جانی و تصادفات احتمالی جاده‌ای است جلوگیری می‌شود

 

 

با تشکر از آقای محمدرضا کامرانی جهت ارسال عکسها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.