.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

نماز جمعه مهربان 94/10/18

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ق.ظ

امام جمعه مهربان گفت : بی شرمانه ترین و ناشیانه ترین عمل آل سعود که نشان داد در عمل واقعاً آل یهود است اعدام عالم عادل و مجاهد مبارز شهید شیخ نمر باقر النمر بود ، علامه ای که بزرگترین گناهش امر به معروف و نهی از منکر  بود . 

امام جمعه مهربان :

امام جمعه مهربان گفت : بی شرمانه ترین و ناشیانه ترین عمل آل سعود که نشان داد در عمل واقعا آل یهود است اعدام عالم عادل و مجاهد مبارز شهید شیخ نمر باقر بود، علامه ای که بزرگترین گناهش امر به معروف و نهی از منکر بود .

 حجت الاسلام و المسلمین حسن مرسلی با اشاره به این که شهید نمر اقدام مسلحانه ای  انجام نداده بود که او را به عنوان تروریست معرفی و اعدام نمایند و زیباترین سخن و کلام در خصوص شهید نمر فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند: یقنناً شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی ، گریبان سیاستمداران آل سعود را خواهد گرفت  و این همان چیزی است که مایه تسلی است . 
خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مطالب مهمی  را در چند حوزه بیان  کردند .
وی به تبیین ابعاد مختلف مفهوم پرمعنای حق الناس  در عرصه انتخابات در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد  و افزود: از جمله عرصه های رعایت حق مردم در انتخابات این است که اگر کسی صلاحیت داشت او را رد نکنیم و به او میدان بدهیم و برعکس اگر کسی چه در انتخابات خبرگان و چه مجلس شورای اسلامی، صلاحیت قانونی نداشت با اغماض و بی دقتی او را وارد عرصه نکنیم که بی توجهی به این دو نکته، ضد حق الناس است ، ضمن آنکه آرای ملت امانت و  حفظ این امانت از دیگر ابعاد حق الناس است.
خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم با انتقاد از برخی مطالب نوشته شده در  فضای مجازی و برخی سایتها در ایام اخیر اظهار داشت: متاسفانه با برخی مطالب و نظرات به جای تشویق جوانان برای حضور در نماز جمعه و مراسمات ، آنها را دلسرد می کنیم و مطالبی را به آنها نسبت می دهیم که به هیچ وجه شایسته و برازنده یک جوان  نیست . 
حجت الاسلام و المسلمین مرسلی افزود: اگر بخاطر برگزاری برنامه ای تشکر نمی کنیم ، چرا با برخی بی حرمتی ها ، جوانان را دلسرده و انگیزه آنها را از بین می بریم . 
امام جمعه مهربان تاکید کرد: قلم در دست شما امانت است و اجازه ندارید که با نوشته ها و مطالب خود حتی صرفاً با عنوان نظر به شخصیت حقیقی و حقوقی جوانان توهین نمایید و واقعاً انتظار نداریم که جوانان بویژه اعضای کانون جوانان مساجد را با مطالب و نوشته های خود آزرده خاطر نمایید و اجازه دهید که این جوانان که با عشق و علاقه در نماز جمعه و مراسمات شرکت می کنند با انگیزه بیشتر در این مسیر قدم بردارند .
خطیب جمعه مهربان با اشاره به موقعیت کنونی حساس کشورمان که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار دهیم ، اظهار امیدواری کرد که در فضای مجازی و سایت های منطقه از حرکت در مسیر تفرقه افکنی و اختلاف پرهیز شود و خدای ناکرده بخاطر بدست آوردن چند رای به حیثیت و آبروی افراد اهانت نشود و کسب موفقیت در تخریب  دیگران دنبال نشود . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.