.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی

مراسم میلاد  مسعود پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلّم) وامام صادق (علیه السلام) و  9 دی  با حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار منطقه  وشهر مهربان برگزار گردید.


خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی در نشست سیاسی و بصیرت افزایی منطقه مهربان، با اشاره به پیروزی های اخیر در عراق و سوریه در مقابل گروه های تکفیری، اظهار امیدواری کرد: به امید خدواند، داعش نابود خواهد شد.

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت السلام مجتبی نظری با تاکید به اینکه اگر ایران نبود، در حال حاضر وضعیت در عراق و سوریه فرق می کرد، افزود: در حال حاضر عراق و سوریه، جبهه مقاومت ایران در برابر اسراییل است که امیدواریم در عرض 25 سال آینده، اسراییل از روی نقشه پاک شود.

وی با اشاره به تشیع پیکر شهدای مدافع حرم در هفته گذشته در کشورمان، اذعان کرد: ما باید قدر این آرامش و آسایش در کشورمان را بدانیم چراکه آن را مدیون مردانی همچون سردار سلیمانی ها هستیم که در جبهه های مقاومت در برابر کفار ایستاده اند.

حجت السلام نظری با انتقاد از تبعیض سازمان های بین المللی در حق مسلمانان، اظهار کرد: با کشته شدن 250هزار سوری، در هیچ جای دنیا دم از حقوق بشر نزدند در حالیکه در فرانسه با کشته شدن 150 نفر، سه ماه وضعیت فوق العاده ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در جبهه مقاومت نیاز به کمک مالی مسلمان است، گفت : لازم است برای کمک به جبهه مقاومت، هرکسی به توان خود کمک کند و اگر روزی و شرایطی ایجاب کند که نیرو اعزام شود، لازم است در برنامه های خود، فلسفه شهادت را ترویج دهیم.

این استاد بسیجی با اشاره به آمار بالای کاندیداهای ثبت نام کننده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، هشدار داد: دشمن درصدد نفوذ در مسایل داخلی به خصوص مسایل سیاسی و فرهنگی است، بنابراین باید با بصیرت در مقابل توطئه های آن ها بایستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود، به بلوکه شدن پول های ایران از سوی دولت امریکا و غیراعتماد بودن این کشور اشاره کرد و بیان داشت: امریکا همیشه به بهانه های مختلف تلاش کرده تا کشورمان را تحت فشار قرار دهد و اگر مسئله هسته ای هم حل شود، این بار حقوق بشر و حمایت از تروریسم را بهانه فشارها و تحریم های خود خواهد دانست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.