.

.

.

.

.

پیام های کوتاه
  • ۲۶ دی ۹۴ , ۱۴:۲۷
    26دی
طبقه بندی موضوعی
حوادث پاریس نمایش واقعی یک روزه از حوادث 5 ساله کشور سوریه بود

امام جمعه شهر مهربان گفت: حوادث پاریس نمایش واقعی یک روزه از حوادث 5 ساله کشور سوریه بود و استکبار متوجه باشند که در این پنج سال چه بر سر مظلومان سوریه آوردند.


خبرگزاری فارس: حوادث پاریس نمایش واقعی یک روزه از حوادث 5 ساله کشور سوریه بود






به گزارش خبرگزاری فارس از شهر مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت و تبریک آغاز هفته بسیج، الگوی واقعی بسیجیان را امام علی(ع) عنوان کرد و افزود: اگر یک بسیجی بخواهد برای خود الگویی انتخاب کند قطعاً آن الگو حضرت امام علی(ع) خواهد بود.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اینکه بسیج متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست، اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی باعث شده است تا همگان با افتخار از آن یاد کرده و در هر پست و مقام و هر موقعیتی خود را بسیجی بدانند.

وی افزود: احساس مسئولیت حاکم در تفکر بسیجی باعث شده است تا اقشار مختلف مردم با عشق و علاقه در فکر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه باشند و موفقیت به‌دست‌ آمده را مرهون داشتن تفکر بسیجی بدانند.

مرسلی با اشاره به صفا و صمیمت و خلوص نیت حاکم در تفکر بسیجی اظهار داشت: بسیجی شخصیتی است که در جامعه روشنگری می‌کند و با سلاح بصیرت، موقعیت خود را می‌شناسد و در هر میدان متناسب با آن اسلحه‌ای دارد.

امام جمعه شهر مهربان در ادامه خطبه دوم به مسئله روز عرصه بین‌الملل یعنی حوادث فرانسه اشاره کرده و ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی در فرانسه و هر نوع آدم‌کشی در قالب ترور اظهار داشت: داعش فرزند ناخلف و دست پرورده آمریکا و کشورهای غربی است و تروری که در فرانسه صورت گرفت حاصل بذری است که خودشان کاشتند و کسی که باد می‌‌کارد طوفان درو می‌کند.

وی افزود: حوادث پاریس نمایش واقعی یک روزه از حوادث 5 ساله کشور سوریه بود و استکبار متوجه باشند که در این 5 سال چه بر سر مظلومان سوریه آوردند و در حالی که به دنبال ناامن کردن جهان بودند، حالا خودشان گرفتار آن شده و طعم ناامنی را چشیدند.

مرسلی افزود: دشمنان، اسلام‌هراسی را با جنایات گروه‌های تکفیری و عناصر خود فروخته داعش در منطقه دنبال می‌کنند و راه مهار آن اتحاد جهان اسلام و هوشیاری نرم مسلمانان است.

امام جمعه شهر مهربان، داعش را یک خطر برای انسانیت دانست و از غربی‌ها خواست تا دست از این منش و روش تبعیض‌آمیز بردارند و صادقانه با تروریست مبارزه کنند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های هیئت امنا و اعضای صندوق ذخیره حضرت فاطمه زهرا(س) در خدمت به محرومان جامعه اظهار داشت: خدمتی که این صندوق به نوعروسان کم‌بضاعت جامعه ارائه می‌دهد، بهترین باقی‌الصالحات بوده و نکته مهم این کمک‌ها مخفی بودن و پنهان ماندن اسامی کمک گیرندگان است.

مرسلی با اشاره به اینکه این صندوق حدود 600 میلیون ریال کمک بلاعوض به نوعروسان بی‌بضاعت کمک کرده است، اظهار داشت: منابع صندوق ذخیره حضرت فاطمه زهرا(س) عموماً از محل حذف تشریفات زائد و غیرضروری در مراسمات به‌ویژه حذف پلاکاردهای تسلیت از مجالس ترحیم و پلاکاردهای تبریک و خوش آمد در مراسمات زیارتی، مکه و عتبات تأمین می‌شود.

امام جمعه شهر مهربان اظهار امیدواری کرد که با گسترش این فرهنگ و حذف برخی هزینه‌های زائد، صندوق ذخیره حضرت فاطمه زهرا(س) مهربان، کمک بیشتری به افراد و اقشار نیازمند کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
دفتر امام جمعه مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.